ΙΣΤΟΡΙΑ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΗΓΩΝ

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΗΓΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

1) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΠΕ – ΜΑΡΙΑ ΠΑΛΑΣΚΑ
http://www.slideshare.net/mpalask/8tpe-history

2) Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ – ΧΑΡΙΣ ΣΧΟΛΙΝΑΚΗ – ΧΕΛΙΩΤΗ
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBsQFjAAahUKEwjCi6Cx7ODIAhWFVhoKHUeCBZU&url=http%3A%2F%2Fdide-anatol.att.sch.gr%2Ftte%2Fdidistor10.doc&usg=AFQjCNFKBPwxaI6VQ6CrKYt2maEZKR6rBA

3) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΗΓΩΝ – Αικατερίνη Μ. Ρεβάνογλου, Σχολική Σύµβουλος Φιλολόγων
http://www.scribd.com/doc/44939369/%CE%94%CE%99%CE%94%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91%CE%A3-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%91%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A3%CE%97-%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%A0%CE%A4%CE%A9%CE%9D-%CE%A0%CE%97%CE%93%CE%A9%CE%9D#scribd

4) «Η Ιστορία μέσα και έξω από το σχολείο» - Δημήτρης Μαυροσκούφης
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/istoria/ekpaideftiko_yliko/prostheto_yliko/his54.pdf

5) Ο «κόσμος» των πηγών στο μάθημα της Ιστορίας – Δημήτρης Μαυροσκούφης
http://slideplayer.gr/slide/2759577/

6) Γενικές οδηγίες για την αξιοποίηση των πηγών – Δημήτρης Μαυροσκούφης
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/istoria/ekpaideftiko_yliko/prostheto_yliko/odigies_gia_axiopoiisi_pigon.doc

7) Διδακτική Μεθοδολογία και Εφαρμογές στο Μάθημα της Ιστορίας - Υπουργείο Παιδείας Κύπρου
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/istoria/analytika_programmata/encheiridio_ekpaideftikou.pdf

8) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
http://www.slideshare.net/elenoragr/ss-4417545?qid=f38e861f-6e2d-41c6-8b21-0bf25b460a1a&v=qf1&b=&from_search=2

9) Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΠΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ - Κική Σακκά
https://www.academia.edu/903974/%CE%97_%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91_%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%9D_%CE%95%CE%A0%CE%9F%CE%A7%CE%97_%CE%A4%CE%9F%CE%A5_%CE%9F%CE%A0%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5_%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A5_%CE%9A%CE%99%CE%9D%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%A6%CE%9F%CE%A3_%CE%9A%CE%91%CE%99_%CE%94%CE%99%CE%94%CE%91%CE%A3%CE%9A%CE%91%CE%9B%CE%99%CE%91_%CE%A4%CE%97%CE%A3_%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91%CE%A3

10) Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ: ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΑΚΚΑ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
https://www.slideshare.net/secret/Mf9hOo2GBI4KcV

11) Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ
https://app.box.com/s/twe5ij2zkf45oz27u26jd4aewoj0ytsi

12) Η χρήση των εικόνων στη διδασκαλία της ιστορίας – ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΛΗΚΙΔΗΣ
https://app.box.com/s/9yi7e2iq4j17oskwg09k8rmuidluln3h

13) Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ
https://app.box.com/s/fbarhvqzsjvce5vqdpoj8nm506sgrdfv

14). H Εικόνα στη διδασκαλία της Ιστορίας. Μία πρόταση αξιοποίησης ιστορικών γελοιογραφιών στην Ιστορία Γενικής Παιδείας και Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Γ´Λυκείου - ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ
http://www.pdeamth.gr/index.php/2013-06-24-13-48-56/yliko-sxolikon-symvoylon?task=download&file=arxeio_iliko_sumv&id=1958

15) ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΗ  http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=132652

16) ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ  http://users.sch.gr/anpapadaki/Courses/History/Didactic/O%20kinimatografos%20kai%20i%20istoria%20sti%20sxoliki%20taksi.doc

17) Κατηγορίες και είδη ιστορικών πηγών:γραπτές, παραστατικές, ηχητικές, μεικτές. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ
https://opencourses.auth.gr/modules/document/file.php/OCRS223/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91_03.pdf

18) Κριτική προσέγγιση και ανάλυση εικαστικών έργων, φωτογραφιών, σκίτσων, αφισών, γελοιογραφιών. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ
https://opencourses.auth.gr/modules/document/file.php/OCRS223/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91_04.pdf

19) Κριτική προσέγγιση και ανάλυση χαρτών, διαγραμμάτων, κινηματογραφικών και τηλεοπτικών πηγών, ηχητικών πηγών, μουσείων, ιστορικών τόπων, μνημείων, προφορικών πηγών. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ
https://opencourses.auth.gr/modules/document/file.php/OCRS223/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91_05.pdf

20) Στρατηγικές διδασκαλίας με τη χρήση ιστορικών πηγών: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ https://opencourses.auth.gr/modules/units/?course=OCRS223&id=2515

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου